Prezidentský kandidát uvádí že zatím utratil 528 tisíc korun na outdoorovou inzerci. Transparency International to však spočetla zcela jinak.
Jan Fischer se snaží informovat v rámci prezidentské kampaně seriózně. Má transparentní účet, na dotazy jeho tým odpovídá obratem. Jde o značně profesionální, neagresivní kampaň. Zdá se, že i slovo konsenzuální je na místě. Tak měl pracovat štáb budoucího prezidenta v parlamentní demokracii: nevyčnívá, neexhibuje, neuráží, reprezentuje.
Jenže Transparency International (TI) zveřejnila údaje, která tuto serióznost poněkud zpochybňují. Na svůj web umístila náklady na kampaně prezidentských kandidátů v období od května do října 2012. Takto shrnuté náklady Jana Fischera na outdoorovou část kampaně činí 12,892 milionu korun.
Celý článek: http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/vejde-se-jan-fiser-do-financniho-limitu-na-kampan