Publikováno: 27. 3. 2021

Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na první debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 1. července 2021 od 16 hodin v CEELI Institutu ve Vile Grébovka.

TÉMATA DEBATY

Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS? Na tyto a další podobné otázky budeme hledat odpovědi.

HOSTÉ

  • Marie Bastlová (novinářka, Seznam Zprávy)
  • Vladimíra Dvořáková, ředitelka MÚVS ČVUT
  • Jan Outlý (ÚDHPSH, člen vedení)
  • Jana Stehnová (TI, tým monitoringu)
Debatu moderuje Ondřej Cakl (TI, tým monitoringu).

COVID-19 OPATŘENÍ NA AKCI

Pro vstup musí účastník doložit jedno z následujících: negativní PCR test ne starší 7 dní; negativní antigenní test ne starší 72 hodin; doklad o očkování, pokud byla první dávka aplikována před více než 22 dny u dvoukolového očkování nebo před více než 14 dny u jednokolového očkování nebo potvrzení z laboratoře o prodělání Covid-19 před méně než 180 dny.
Akce je realizována jako součást projektu P-CODE:21 financovaného ze zdrojů OSIFE/Open Society Foundations.
Za poskytnutí prostoru děkujeme CEELI Institute.
Zpětně bude k dispozici záznam, dostupný na Youtube.
FB event
Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >