Kandidáti do Sněmovny zatím utratili 50 milionů korun za venkovní reklamu

Transparency International (TI) prošla výdajové transparentní účty vybraných politických stran a politických hnutí kandidujících v říjnových volbách do Poslanecké sněmovny. Z naší analýzy vyplývá, že tak jako v předchozích kampaních, …
Více informací

Kdo bude v Česku vládnout po volbách do Sněmovny? Zjistěte to v online databázi Našipolitici.cz

Transparency International ČR (TI) ve spolupráci s IT profesionály na otevřené zdroje z Hlídače státu připravili před nadcházejícími volbami do Poslanecké sněmovny nové rozšíření největší online databáze českých političek a …
Více informací

Podcast Stošestka: Volby, kampaně a politický marketing

V dalším díle Stošestky, podcastu nevládní organizace Transparency International ČR (TI), se podíváme na nadcházející volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, respektive kampaně, skrz které strany bojují o hlasy voličů. …
Více informací

Nejtransparentnější kampaň má koalice Piráti a Starostové. Nejhorší hodnocení naopak získala koalice Trikolóra, Svobodní, Soukromníci. ANO ohýbá systém a vymyká se zákonným pravidlům

Unikátní projekt protikorupční organizace Transparency International (TI) Transparentnivolby.cz zaměřený na monitoring transparentnosti financování kampaní ukázal, že před sněmovními volbami 2021 jsou na tom nejlépe koalice Piráti a Starostové a koalice …
Více informací

Nejvíce zatím za kampaň utratila koalice SPOLU a v závěsu je SPD Tomia Okamury, říkají transparentní účty

Transparency International (TI), v rámci monitoringu předvolebních kampaní Transparentní volby, sleduje pohyby na transparentních výdajových účtech politických stran a politických hnutí. S blížícími se říjnovými volbami do Poslanecké sněmovny se …
Více informací

Horká fáze digitální kampaně do Sněmovny. Okamura dominuje s miliardou a půl zasažených uživatelů na Facebooku

Transparency International ČR (TI) ve spolupráci s Asociací pro mezinárodní otázky (AMO) přináší druhý ze série článků, který se věnuje digitální politické reklamě na Facebooku (FB) a Instagramu (IG). Dočtete …
Více informací

Podcast Stošestka: Kdo financuje americké volby za miliardy dolarů?

V nové epizodě naše podcastu Stošestka se zaměříme na financování politických kampaní ve Spojených státech amerických (USA). Dnes bude hostem kolega z americké pobočky Transparency International (TI) ve Washingtonu a …
Více informací

Blog Ondřeje Cakla: „Zneužívání veřejné funkce jako letní hit předvolební kampaně 2021”

V Česku marketéři rádi říkají, že politický marketing je standardní nabízení produktu či služby, jen se týká politiků či občas jejich politických idejí, pokud nějakými disponují. Zaužívalo se také tvrzení, …
Více informací

Milion chvilek se stává třetí osobou v kampani…

Aktualizace 13.09.2021: Zapsaný spolek Milion chvilek se registroval jako třetí osoba v kampani u ÚDHPSH a tím splnil svou zákonnou povinnost pro vedení legální a transpatentní kampaně. Původní noticka z 30.8.2021: Zapsaný spolek …
Více informací

Podcast Stošestka: Stovky milionů ve hře. Víte, kdo platí předvolební kampaně?

Jana Stehnová a Petr Vymětal | zdroj: TI, fotografie: Jan Volejníček, grafika: ateliér Klimsz Na podzim 8. a 9. října se otevřou volební místnosti a občané rozhodnou, kdo zasedne v Poslanecké sněmovně na další …
Více informací

Monitorujeme tyto strany

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >