Kritéria pro monitoring kampaně před volbami do zastupitelstva hlavního města Prahy:
Komunální kampaně nepodléhají stejným zákonným pravidlům pro transparentnost jako ostatní předvolební kampaně v ČR. Například pro ně není povinné zřídit …
Ve dnech 13. a 14. ledna 2023 proběhne již historicky třetí přímá volba hlavy státu, kterou bude TI tradičně sledovat. Oficiálně byly kampaně zahájeny při vyhlášení voleb předsedou Senátu Parlamentu …
Protikorupční organizace Transparency International ČR (TI) přináší unikátní a ucelenou zprávu z monitoringu předvolební kampaně kandidátů do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2021.
Kdo z kandidátů do Sněmovny nejvíce tweetoval a jak často? Jaké hashtagy se nejvíce používaly? Jaká hesla a klíčová slova převládala? Kdo nejčastěji platil za reklamu na Facebooku? A jaká …
Transparency International (TI) prošla výdajové transparentní účty vybraných politických stran a politických hnutí kandidujících v říjnových volbách do Poslanecké sněmovny. Z naší analýzy vyplývá, že tak jako v předchozích kampaních, …
Transparency International ČR (TI) ve spolupráci s IT profesionály na otevřené zdroje z Hlídače státu připravili před nadcházejícími volbami do Poslanecké sněmovny nové rozšíření největší online databáze českých političek a …
V dalším díle Stošestky, podcastu nevládní organizace Transparency International ČR (TI), se podíváme na nadcházející volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, respektive kampaně, skrz které strany bojují o hlasy voličů. …
Unikátní projekt protikorupční organizace Transparency International (TI) Transparentnivolby.cz zaměřený na monitoring transparentnosti financování kampaní ukázal, že před sněmovními volbami 2021 jsou na tom nejlépe koalice Piráti a Starostové a koalice …
Transparency International (TI), v rámci monitoringu předvolebních kampaní Transparentní volby, sleduje pohyby na transparentních výdajových účtech politických stran a politických hnutí. S blížícími se říjnovými volbami do Poslanecké sněmovny se …
Transparency International ČR (TI) ve spolupráci s Asociací pro mezinárodní otázky (AMO) přináší druhý ze série článků, který se věnuje digitální politické reklamě na Facebooku (FB) a Instagramu (IG). Dočtete …
Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu,
abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >