Tisková konference ke zveřejnění výsledků monitoringu
Ve středu Transparency zveřejní výsledky našeho monitoringu předvolebních kampaní. Odhalíme, jak si politické strany a politická hnutí vedou v otázce transparentnosti v rámci souboje o 200 křesel ve volbách do Poslanecké sněmovny 2021.
Jak se platí volby? Olomouc
Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na již třetí debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 22. září 2021 od 17:00 hodin v místnosti 2.18 na FF UPOL.
PROGRAM A TÉMATA DEBATY
V první – diskusní části debaty se budeme snažit odpovědět na tyto otázky: Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS?
Pak následuje druhá část – workshop na téma politického marketingu a financování kampaní na sociálních sítích, vedený expertem TI Ondřejem Caklem.
HOSTÉ
- Eva Lebedová (Katedra politologie a evropských studií FF UPOL)
- Jan Outlý (ÚDHPSH)
- Jana Stehnová (TI)
- Ondřej Cakl (TI)
Jak se platí volby? Brno
Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na druhou debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 21. září 2021 od 18:30 hodin v aule FSS MUNI.
PROGRAM A TÉMATA DEBATY
V první – diskusní části debaty se budeme snažit odpovědět na tyto otázky: Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS?
HOSTÉ
- Otto Eibl (Katedla politologie FSS MUNI)
- Tomáš Hudeček (ÚDHPSH)
- Ondřej Cakl (TI)
Jak se platí volby?
Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na první debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 1. července 2021 od 16 hodin v CEELI Institutu ve Vile Grébovka.
TÉMATA DEBATY
Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS? Na tyto a další podobné otázky budeme hledat odpovědi.
HOSTÉ
- Marie Bastlová (novinářka, Seznam Zprávy)
- Vladimíra Dvořáková, ředitelka MÚVS ČVUT
- Jan Outlý (ÚDHPSH, člen vedení)
- Jana Stehnová (TI, tým monitoringu)
Debatu moderuje Ondřej Cakl (TI, tým monitoringu).
COVID-19 OPATŘENÍ NA AKCI
Pro vstup musí účastník doložit jedno z následujících: negativní PCR test ne starší 7 dní; negativní antigenní test ne starší 72 hodin; doklad o očkování, pokud byla první dávka aplikována před více než 22 dny u dvoukolového očkování nebo před více než 14 dny u jednokolového očkování nebo potvrzení z laboratoře o prodělání Covid-19 před méně než 180 dny.
Akce je realizována jako součást projektu P-CODE:21 financovaného ze zdrojů OSIFE/Open Society Foundations.
Za poskytnutí prostoru děkujeme CEELI Institute.
Zpětně bude k dispozici záznam, dostupný na Youtube.