Tisková konference ke zveřejnění výsledků monitoringu

Ve středu Transparency zveřejní výsledky našeho monitoringu předvolebních kampaní. Odhalíme, jak si politické strany a politická hnutí vedou v otázce transparentnosti v rámci souboje o 200 křesel ve volbách do Poslanecké sněmovny 2021.

Jak se platí volby? Olomouc

Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na již třetí debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 22. září 2021 od 17:00 hodin v místnosti 2.18 na FF UPOL.

PROGRAM A TÉMATA DEBATY

V první – diskusní části debaty se budeme snažit odpovědět na tyto otázky: Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS?
Pak následuje druhá část – workshop na téma politického marketingu a financování kampaní na sociálních sítích, vedený expertem TI Ondřejem Caklem.

HOSTÉ

  • Eva Lebedová (Katedra politologie a evropských studií FF UPOL)
  • Jan Outlý (ÚDHPSH)
  • Jana Stehnová (TI)
  • Ondřej Cakl (TI)

Jak se platí volby? Brno

Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na druhou debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 21. září 2021 od 18:30 hodin v aule FSS MUNI.

PROGRAM A TÉMATA DEBATY

V první – diskusní části debaty se budeme snažit odpovědět na tyto otázky: Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS?
Následuje druhá část – promítání estonského filmu Prachy v prachu (2013) https://www.csfd.cz/film/366009-prachy-v-prachu/prehled/ v rámci projektu Promítej i ty! http://promitejity.cz/

HOSTÉ

  • Otto Eibl (Katedla politologie FSS MUNI)
  • Tomáš Hudeček (ÚDHPSH)
  • Ondřej Cakl (TI)

Podcast Stošestka: Dezinformace a propaganda. Souboj o naše vnímání

V této epizodě se věnujeme problematice dezinformací, propagandě, svobodě slova nebo vzdělávání ve vztahu k médiím.

Pozvání přijali Denisa Hejlová, vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy (UK), a Josef Šlerka, sémantik, datový analytik a vedoucí Studia nových médií na Filosofické fakultě UK. Podcast moderuje Martina Foldynová.

Podcast Stošestka najdete na vašich oblíbených online platformách: Apple PodcastsSpotifyAnchorGoogle PodcastsBreaker, Pocket Casts či Radio Public. 

Jak se platí volby?

Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na první debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 1. července 2021 od 16 hodin v CEELI Institutu ve Vile Grébovka.

TÉMATA DEBATY

Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS? Na tyto a další podobné otázky budeme hledat odpovědi.

HOSTÉ

  • Marie Bastlová (novinářka, Seznam Zprávy)
  • Vladimíra Dvořáková, ředitelka MÚVS ČVUT
  • Jan Outlý (ÚDHPSH, člen vedení)
  • Jana Stehnová (TI, tým monitoringu)
Debatu moderuje Ondřej Cakl (TI, tým monitoringu).

COVID-19 OPATŘENÍ NA AKCI

Pro vstup musí účastník doložit jedno z následujících: negativní PCR test ne starší 7 dní; negativní antigenní test ne starší 72 hodin; doklad o očkování, pokud byla první dávka aplikována před více než 22 dny u dvoukolového očkování nebo před více než 14 dny u jednokolového očkování nebo potvrzení z laboratoře o prodělání Covid-19 před méně než 180 dny.
Akce je realizována jako součást projektu P-CODE:21 financovaného ze zdrojů OSIFE/Open Society Foundations.
Za poskytnutí prostoru děkujeme CEELI Institute.
Zpětně bude k dispozici záznam, dostupný na Youtube.
FB event
Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >