ODS

logo ODS
4.2

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Informace o rozkladu rozpočtu chybí. Co se celkové sumy týče, podle serveru irozhlas.cz plánuje strana do kampaně vložit částku v rozmezí 40 až 50 milionů korun. Informace o nákladech na Facebook ani informace o nákladech, které jsou hrazeny kandidáty samotnými, strana nezveřejňuje. Rozdělení na on-line a off-line výdaje podle informací zaslaných do dotazníku TI ČR není pro uskupení z důvodu regionální povahy voleb možné. Ve Středočeském kraji chce ODS do kampaně na Facebooku dle informací z dotazníku vložit 300 až 500 tisíc Kč. Zdroj: dotazník TI ČR. Link
5

On-line kampaně

Seznam profilů na sociálních sítích není kandidujícím subjektem publikován.
5

Volební tým a najaté agentury

Strana informaci uvedla pouze v dotazníku pro TI ČR, a tedy že volební štáby jsou složené regionálně, a to jak z politiků/kandidátů (především z předních míst kandidátek), tak zaměstnanců mediálně-analytického oddělení a regionálních kanceláří. Pro informace o agenturách spolupracujících na kampani nás ODS odkazuje na její transparentní účet. Zdroj: dotazník TI ČR. Dle informací z volebního účtu strany se na kampani subjektu podílí několik společností. Centrálně se jedná o agentury Komplot Advertising s.r.o., Dream PRO, s.r.o., COOT CZ s.r.o , a Adved s.r.o. Ve Zlínském kraji strana využívá služeb reklamní agetury Media TEN s.r.o. Link Link
4

Plán předvolebních akcí

Informace o předvolebních akcích jsou nesoustavně publikovány na profilech regionálních sdružení strany a lídrů kandidátek a pak také v kalendáři na jejích oficiálních webových stránkách. Na oficiálním webu ODS ve Středočeském kraji je v sekci "cyklojízdy" přehledný seznam akcí spadajících do kontaktní části kampaně. Link
3

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje. Link
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >