KDU-ČSL

logo KDU-ČSL
4.4

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Informace o rozkladu rozpočtu chybí, uskupení pouze sděluje celkovou částku na kampaň v celostátním médiu. („KDU-ČSL plánuje vydat na krajské volby asi 30 milionů korun…“). V Jihomoravském kraji je dle Seznamzpravy.cz v plánu utratit až 4 miliony. Dotazník TI ČR nebyl za KDU-ČSL vyplněn, učinily tak pouze některé krajské buňky (Moravskoslezský kraj, Vysočina), které ani v něm nedodaly o svých rozpočtech informace. Link
5

On-line kampaně

Seznam profilů na sociálních sítích není kandidujícím subjektem publikován. Subjekt pouze nesystematicky zveřejňuje kontaktní informace (vč. odkazů na profily na sociálních sítích).
5

Volební tým a najaté agentury

Složení interního i externího týmu ani informace o agenturách, které se na kampani podílejí, zveřejněny nejsou. Dle informací z TÚ spolupracuje strana na správě kampaně se společnostmi Žijeme reklamou s.r.o., Bigvilik Brands & Ideas s.r.o. A v oblasti online marketingu s Markem Zelenkou. Link
4

Plán předvolebních akcí

Informace o předvolebních akcích subjekt nezveřejňuje na stranickém webu, na webech regionálních poboček subjekt informuje o předvolebních akcích pouze v Moravskoslezském regionu, v jiných pouze nahodile. Na Facebookových stránkách některých kandidátů v regionech lze seznam předvolebních akcí dohledat sporadicky. Link
3

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje.
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >