ANO 2011

logo ANO 2011
4.8

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Informace o rozkladu rozpočtu chybí, uskupení pouze sděluje přibližnou celkovou částku na kampaň. („…ANO by se mělo vejít do 45 milionů korun.“) Informace o nákladech na Facebook ani informace o nákladech, které jsou hrazeny mimo TÚ, tj. kandidáty samotnými, subjekt nezveřejňuje. Dotazník TI ČR hnutí nevyplnilo. Link
5

On-line kampaně

Seznam profilů na sociálních sítích není kandidujícím subjektem publikován. Pokud bychom vycházeli z profilů, které strana publikuje na svém webu, tak se nedostaneme například k Facebooku Jaroslavy Pokorné Jermanové, která zde vede kampaň na pozici hejtmanky Středočeského kraje.
5

Volební tým a najaté agentury

Složení interního i externího týmu ani informace o agenturách, které se na kampani podílejí, zveřejněny nejsou. Dle informací z účtu strany se na strategii a marketingu kampaně nejvýznamněji podílí společnost Calmia Planet a.s., dále agentury Amita Consulting, LLC, Arrivals Prague s.r.o., Production Team s.r.o., Marek Prchal a řada dalších fyzických osob (náklady v řádu desítek tisíc). Hnutí ANO využilo služeb agentur S & SC spol. s.r.o. a Phoenix Research on-line s.r.o. Link
4

Plán předvolebních akcí

Informace o předvolebních akcích subjekt nezveřejňuje.
5

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje.
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >