STAN – Starostové a nezávislí společně s KOA, VPM Cheb a TOP 09

logo STAN – Starostové a nezávislí společně s KOA, VPM Cheb a TOP 09
3.4

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Politické uskupení informuje o celkovém rozpočtu kampaně s rozvahou části na on-line a off-line na své oficiální stránce, celkově na kampaň plánuje dát 1 433 720 Kč, na on-line inzerci poté 120 000 Kč. Subjekt ovšem nezveřejňuje plánovanou sumu na inzerci na Facebook, podle informací zaslaných do dotazníku TI ČR nicméně plánuje na facebookovou inzerci vydat 45 % stanovených on-line výdajů. Zdroj: dotazník TI ČR. Link
3

On-line kampaně

Kandidující subjekt sám nezveřejňuje úplný seznam profilů na sociálních sítích, v dílčí podobě sdílí seznam profilů na sociláních sítích (facebookové profily, viz níže) v dotazníku TI ČR. Dle informací v dotazníku uskupení má uskupení nastavené vnitřní pravidlo, kdy každý účet (tj. profil) má přiřazený svou vlastní platební kartu s nastaveným platebním limitem. Karty jsou navázány na transparentní volební účet uskupení. Poskytnutý seznam profilů:
https://www.facebook.com/stankarlovarskykraj/
https://www.facebook.com/LetosPodSTAN/
https://www.facebook.com/coolhanek/
https://www.facebook.com/robert.pisar.14
https://www.facebook.com/antonius.eratosthenesjuniperus
https://www.facebook.com/petr.zahradnicek.16?ref=br_rs
https://www.facebook.com/jiri.klsak
https://www.facebook.com/jan.kuchar.7545
https://www.facebook.com/mirbalatka/
https://www.facebook.com/jan.hornik.3 Zdroj: dotazník TI ČR.
4

Volební tým a najaté agentury

Složení interního i externího týmu ani informace o agenturách, které se na kampani podílejí, zveřejněny nejsou. Dle výdajového účtu koalice se na předvolební kampani v kraji podílejí agentury Beef Brothers s.r.o. a Faktika, volebním koordinátorem je Jiří Duchek. Link
4

Plán předvolebních akcí

Politické uskupení má přehledný a úplný kalendář plánovaných akcí, který zveřejňuje na svých oficiálních webových stránkách. Akce jsou uvedeny také na regionálním webu hnutí STAN a některé i v sekci pro eventy na oficiálním Facebooku uskupení. Link Link
1

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje. Link
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >