Kandidát zaslal vyplněný dotazník, který rovněž zveřejnil na webu hnutí Starostové a nezávislí. V dotazníku je uvedená celková plánovaná částka na kampaň ve výši 600 000 Kč a zároveň také následující předpokládaná struktura výdajů:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 0
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): 600 000 Kč
– náklady kanceláře: 0
– náklady na dobrovolníky: 0
Placená propagace:
billboardy a tištěné plakáty: 30 %
inzerce v online médiích: 30 %
inzerce v tištěných médiích: 30 %
kontaktní část kampaně: 10 %
Facebook: 40 %
placený trolling na FB a twitteru: 0 %
ostatní sociální sítě: 5 %
inzerce v on-line médiích: 45 %
ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 10 %
zdroj
Transparentní účet politického hnutí Starostové a nezávislí jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů. zdroj
Na stránce Transparentní senátní volební kampaň je uvedeno, že „rozpočet finanční kampaně je v tuto chvíli kryt příspěvky od hnutí STAN 1/3 (tj. 200 000 Kč) a HOPB 2/3 (tj. 400 000 Kč)“. zdroj
Kandidát pro TI ČR uvedl, že na financování kampaně se v tuto chvíli podílejí pouze hnutí STAN (200 000 Kč) a hnutí HOPB (400 000 Kč).
HOPB svůj podíl převedlo na transparentní účet STAN dne 12.6.2018. Seznam dárců je k nalezení na oficiálním webu hnuti STAN.
zdroj
Kandidát zveřejňuje akce nahodile prostřednictvím FB stránky. zdroj
Kandidát uvádí na svých webových stránkách v sekci Informace o kampani strukturu svého týmu včetně jmen. zdroj
Kandidát jasně deklaruje svůj vztah k politickým subjektům. Smlouva o spolupráci je zveřejněna zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)