Strana poskytuje průběžné informace o rozpočtu kampaně. Uvádí, že plánované výdaje na kampaň v Ostravě jsou 200 000 Kč. V celkovém plánu útrat nemá strana jiné náklady, než náklady na propagaci:
– Inzerce, propagace, PR, audio-vizuální
produkce, provozní náklady na kontaktní
kampaň (doprava, ubytování apod.): 200 000 Kč.
Z toho: – billboardy a tištěné plakáty 70 %
– Inzerce v online médiích v 10 % (Facebook)
– Kontaktní část kampaně 20 % – Nájem kanceláře: nemá kancelář, jako volební štáb slouží Ostravské pirátské centrum
zdroj
Strana má zřízen celostátní transparentní účet, na kterém lze podle interního čísla dohledat množství informací, včetně jednotlivých dokladů (například faktury). zdroj
Strana zveřejňuje detailní pravidla distribuce financí na kampaně mezi centrálou a pobočkami. zdroj
Strana během kampaně zveřejňuje zdroje financování. zdroj
Na oficiálních stránkách místní organizace Ostrava lze dohledat podrobně popsaný kalendář volebních akcí. zdroj
V době kampaně není na oficiálních stránkách informace o volebním týmu.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)