Říjnové sněmovní volby se nezadržitelně blíží a politické kampaně jsou v plném proudu. Proto Vás zveme na již třetí debatu v rámci série diskusních setkání pořádaných Transparency International (TI) k tématu předvolebního monitoringu a politickém marketingu obecně. Debata pro veřejnost se uskuteční 22. září 2021 od 17:00 hodin v místnosti 2.18 na FF UPOL.
PROGRAM A TÉMATA DEBATY
V první – diskusní části debaty se budeme snažit odpovědět na tyto otázky: Jaký vliv měl přesun propagace stran do digitálního prostoru na politický marketing? Jaké povinnosti mají politické strany a hnutí vzhledem k předvolebním kampaním? Jak funguje monitoring TI, podle jakých kritérií se strany hodnotí a co z hodnocení vyplývá? Jak se na předvolební kampaně dívá ÚDHPS?
Pak následuje druhá část – workshop na téma politického marketingu a financování kampaní na sociálních sítích, vedený expertem TI Ondřejem Caklem.
HOSTÉ
- Eva Lebedová (Katedra politologie a evropských studií FF UPOL)
- Jan Outlý (ÚDHPSH)
- Jana Stehnová (TI)
- Ondřej Cakl (TI)