Přesnou strukturu uvedla strana v dotazníku s tím, že v průběhu září tyto informace zveřejní i na svém webu.
Kampaň v tištěných médiích: 3 %
billboardy a plakáty: 14 % (billboardy nepoužívají, jde o náklady na outdoorovou reklamu převážně v hromadné dopravě)
kampaň v on-line médiích: 31 %
kontaktní část kampaně (mítinky, akce pro veřejnost atp.): 16 %
ostatní náklady: 36 % (v tom zejména kreativa a produkce, osobní náklady, PR apod.)
Strana poskytla informaci na vyžádání (dotazník), a to detailně:
Facebook: 5%
Ostatní sociální sítě: 1%
On-line média: 15%
AdWords: 18%
Ostatní náklady kampaně na internetu: 61 % (produkce obsahu a videí, kreativa, lidské zdroje).
Veškeré účty Strany zelených jsou transparentní a přehledně označené a odkazy na ně jsou uvedeny na webu.
a) TÚ volební
b) TÚ dary
Strana má velmi detailní a veřejně přístupný přehled příjmů. Včetně oblastního dělení.
Předpokládaný fundraising celkem: 15 %
Vklad strany: 85%
Část výdajů je kryta kontokorentním úvěrem u Fio banky – odkaz o čerpání je opět na stranických webových stránkách.
Strana zveřejňuje úplný seznam dárců.
Strana spolupracuje se spolkem Mladí Zelení, kteří nemusí být zapsaní u www.udhpsh.cz. Informace je zveřejněna na webu. Jiná spolupráce nebyla na webu úřadu k nalezení.
Akce jsou zveřejněné, průběžně aktualizované.
Strana zveřejňuje jmenovitě členy volebního týmu a podílníky na kampani.
Strana využívá standardní repertoár on-line platforem, relevantní informace o sestavě kandidátů jsou veřejné.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)