6,2 mil. – Informace nebyla veřejná, a strana uvedla strukturu výdajů jen v dotazníku, stejně jako plánované náklady. Informace považují za interní. Zprávu o financování kampaně údajně zveřejní v zákonné lhůtě po volbách.
kampaň v tištěných médiích: 5 %
billboardy a plakáty: 40 %
kampaň v on-line médiích: 20 %
kontaktní část kampaně (mítinky, akce pro veřejnost atp.): 25 %
ostatní náklady: 10 %
Strana tento výdaj nezveřejňuje a ani ho údajně sama nezná, přestože prokazatelně vydává platby za facebookovou kampaň a další on-line propagaci.
Platby na volebním účtu jsou popsány přehledně, každá položka jednoznačně signalizuje účel platby.
Strana zprovoznila samostatnou podstránku věnovanou financování kampaně, na které jsou dostupné jak informace o darech a bezúplatných plněních, tak linky na transparentní účty.
Dary údajně evidují v interním systému, a výstup byl (22.10.) spuštěn na internetové stránce strany (viz výše). Zveřejněni jsou také dárci nefinančního plnění.
Strana se odkazuje na to, že zvažuje tuto informaci uvést ve zprávě po volbách. A to přesto, že jsou strany povinny započítat výdaje na kampaň třetích osob, pokud tyto podporují jejich kampaň s jejich vědomím.
Strana má kalendář akcí na oficiálních stránkách. Akce jsou také vypisovány na facebookovém profilu.
Nedohledatelné. Ani na webu ani v dotazníku.
Strana má aktivní domovskou stránku, Twitter a Facebook, o kandidátech informuje.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)