Volební rozpočet je k dispozici veřejnosti, strana také informuje o krajských výdajích, celkovou sumu určuje na: 4,5 milionu (centrální kampaň) + 2 miliony (krajské výdaje) + 1,5 milionu (odhad příjmů z fundraisingu) = 8 milionů korun.
Předpokládané rozdělení:
kampaň v tištěných médiích: 0 %
billboardy a plakáty: 5 %
kampaň v on-line médiích: 35 %
kontaktní část kampaně (mítinky, akce pro veřejnost atp.): 40 %
ostatní náklady: 20 %
Strana má detailní strukturu on-line výdajů, kterou také zveřejňuje.
Facebook: 70 %
Ostatní sociální sítě: 0 %
On-line média: 0 %
AdWords: 30 %
Ostatní náklady kampaně na internetu: 0 %
Strana zveřejňuje strukturu příjmů a uvádí ji na stránkách, resp. veřejně.
Dary individuálních dárců (FO): 17 %
sponzorské dary (PO): 8 %
dary členské základny nad 50 tis. Kč: 0 %
vklad strany: 75 %
půjčky: 0 %
úvěry/kontokorent: 0 %
Strana zveřejňuje přehled příjmů, včetně nefinančního plnění a smluv. Strana eviduje i dobrovolnou propagaci (polepy aut, samolepky u fanoušků).
Dle odpovědi v dotazníku strana nespolupracuje na kampani se třetími osobami.
Akce jsou zveřejněné, průběžně aktualizované.
Strana nemá speciální veřejný zdroj informací o týmu, ale zpřehledňuje personální strukturu a na dotaz popisuje přesné složení volebního týmu, stejně jako PR agentury, které pro stranu pracují: Jakub Horák, AdHackers, Stario. Krajské koordinátory strana zveřejňuje.
Strana zaslala adresy a linky na sociální média i webové stránky, struktura strany, informace o kandidátech je z nich pochopitelná.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)