30 mil. Kč – Strana informovala média o předpokládaných nákladech, viz MediaGuru.
O struktuře nákladů se vyjádřila pouze do dotazníku.
Kampaň v tištěných médiích: 28 %
billboardy a plakáty: 12 %
kampaň v on-line médiích: 20 %
kontaktní část kampaně (mítinky, akce pro veřejnost atp.): 23 %
ostatní náklady: 17 %
Strana poskytla informaci na vyžádání alespoň orientačně, uvádí možnost rozdílu o 1-2%.
Facebook: 20 %
Ostatní sociální sítě: 10 %
On-line média: 60 %
Ostatní náklady kampaně na internetu: 10 %
Strana publikuje pouze výpisy z účtu zpětně za jeden měsíc ve formátu pdf.
Strana sdělila v dotazníku, že její vklad tvoří 100% financování kampaně. Dotace volebního účtu je viditelná. Volební účet však není plně transparentní.
Strana eviduje dary na centrální úrovni, ale nemá zveřejněný seznam dárců. Poskytuje částečné informace o nefinančním plnění.
Dle vyjádření do dotazníku strana nespolupracuje se třetími osobami (s povinností registrace). Na webu má však strana označeny jako partnery Haló noviny a European Left, jejichž podíl a status v tomto ohledu nejsou jasné.
Strana má kalendář, ale není příliš obsáhlý, úplný a aktuální. Sdílí jen některé informace na Facebooku. Strana neuvádí malé akce spojené s rozdáváním letáků členy strany a kandidáty při kontaktní kampani.
Strana sice uvádí jméno hlavního vedoucího kampaně (Jiří Dolejš), avšak ostatní informace jsou obecné a nejsou veřejně přístupné. Mezi PR agenturami uvádí Futuru a.s. a Profil s.r.o.
Strana zaslala adresy a linky na sociální media i webové stránky, struktura strany a regionálních poboček je z nich pochopitelná.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)