80-90 mil. – Strana sdělila v Otázkách Václava Moravce 27.08. 2017 zamýšlenou částku na kampaň (cca 80 mil. korun). Z médií je také možné vyčíst některé plánované rozpočty na kampaň – v některých městech (např. v Praze) plánuje strana utratit cca 2,8 mil. korun).
Strana plánovanou strukturu výdajů na on-line kampaň nezveřejňuje.
Strana přehledně popisuje výdaje na volebním účtu. Pouze v případech, kdy je vybrána finanční hotovost z bankomatu, není jasné, jak jsou dále peníze využity.
Struktura příjmů není dostupná – dotazník nebyl obdržen, subjekt nezveřejňuje relevantní informace.
Na webu strany existuje seznam členských darů. Strana také odkazuje na TÚ pro dary a státní příspěvky. Na oficiálním webu strany je k nalezení formulář k bezúplatnému plnění třetích osob – seznam osob, které poskytují straně bezúplatné plnění, však nebyl nalezen.
Informace o entitách, které se stranou spolupracují, veřejné jsou (viz Mladí sociální demokraté).
Akce jsou zveřejněné a průběžně aktualizované nejen na webových stránkách, ale i na Facebooku.
Přesný popis týmu se jmény je nedohledatelný, dostupný je jen jejich počet (20-25 lidí). Strana uvádí jméno manažera kampaně: Robert Žanony, volební manažer (stratég). Je zveřejněn údaj o PR agenturách, které na kampani spolupracují: MD Vision, CHM Communications – více v přiložených odkazech.
Odkazy na sociální sítě (Facebook, Twitter či Youtube) jsou uveřejněny na oficiálních webových stránkách strany. U výše postavených členů jako např.: L. Zaorálek, J. Hamáček, B. Sobotka aj., jsou uveřejněny jejich osobní profily. U poslanců je v drtivé většině uveden alespoň e-mail.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)