Kandidát v kampani využívá PR podporu své strany – Realisté. Mezi sponzory, kteří se rekrutují z řad příznivců a členů strany, figuruje například Daniel Bartek (zakladatel firmy Ogilvy).
Každá položka je popsaná a účel platby identifikovatelný. TÚ je veden u České spořitelny (3061372143/0800) a dostupný online zde.
Kandidát na svých webových stránkách seznam přijatých peněžních darů, přehled přijatých nepeněžních darů a přehled dárců uvádí.
Webové stránky kandidáta odkazují pouze na transparentní účet, tudíž struktura příjmů není dohledatelná. Od dárců je vyžadováno pouze vyplnění formuláře darovací smlouvy. Viz.
Na webových stránkách kandidáta ani v médiích není zveřejněna suma plánovaných výdajů ani struktura výdajů.
Nelze dohledat ani strukturu výdajů na webových stránkách, sociálních sítích, ani v médiích.
O nákladech na placenou propagaci nelze zjistit nic ani na webových stránkách kandidáta, sociálních sítích, ani v médiích.
Kandidát tento údaj nezveřejňuje.
Akce jsou zveřejněné na facebookovém profilu kandidáta i na jeho webových stránkách.
Kandidát nezvěřejňuje úplné informace o svých spolupracovnících na webových stránkách. Údaje však jsou dohledatelné v médiích.
Informace vyplývají z článků v médiích – spolupracuje se stranou Realisté (tj. s jejím PR týmem) a agenturou Creative Clinic.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)