Jak se o prezidentských kandidátech mluví na sociálních sítích a v online zpravodajství

Podívejte se, jak se o prezidentských kandidátech mluvilo na internetu od data vyhlášení voleb. S pomocí nástroje na monitoring sociálních sítí a online diskuzí SocialWatch monitorujeme jednotlivé kandidáty a zmínky o …
Více informací

Jedeme, jedeme, jedeme…

Nyní se zaměřujeme na prezidentské kampaně, a to s ohledem na transparentnost jejich financování, komunikační strategie a férovost. Kandidáty jsme o naší práci informovali, a na začátku ledna 2018 naše …
Více informací

Kritéria dobré praxe financování kampaně

  Prezidentské volby 2018 1)  Přehlednost transparentního účtu. Jsou všechny položky na volebním transparentním účtu přehledně popsané a je možné jasně identifikovat účel a příjemce/poskytovatele všech transakcí? Transparentní účet coby bankovní produkt nezaručuje průhlednost …
Více informací

Protinázor: Kdo může napadat registraci kandidáta na prezidentský úřad

I neregistrovaný kandidát může napadnout registraci kandidátů ostatních. Média v minulých dnech informují o zmatcích ve výkladu zákona č. 275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky, které se týkají podmínek registrace jednotlivých kandidátů. …
Více informací

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >