ČSSD

logo ČSSD
4.6

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Informace o rozkladu rozpočtu chybí, uskupení pouze sděluje celkovou částku na kampaň v celostátním médiu. „(...) strana vyhradila lehce přes 20 milionů korun.“ V některých článcích lze najít, kolik strana utratí v daném kraji, nicméně dohledatelné informace nejsou kompletní. Informace o nákladech na Facebook ani informace o nákladech, které jsou hrazeny mimo TÚ, tj. kandidáty samotnými, strana nezveřejňuje. Dotazník TI ČR strana nevyplnila. Informace o rozkladu rozpočtu chybí, uskupení pouze sděluje celkovou částku na kampaň v celostátním médiu. „(...) strana vyhradila lehce přes 20 milionů korun.“ V některých článcích lze najít, kolik strana utratí v daném kraji, nicméně dohledatelné informace nejsou kompletní. Informace o nákladech na Facebook ani informace o nákladech, které jsou hrazeny mimo TÚ, tj. kandidáty samotnými, strana nezveřejňuje. Dotazník TI ČR strana nevyplnila. Link
5

On-line kampaně

Seznam profilů na sociálních sítích není kandidujícím subjektem publikován.
5

Volební tým a najaté agentury

Složení interního i externího týmu ani informace o agenturách, které se na kampani podílejí, zveřejněny nejsou. Víme pouze, kdo je celostátní volební manažer subjektu. Dle informací z účtu strany se na kampani subjektu podílí několik společností. Centrálně se jedná o agentury ČESKÁ PRODUKČNÍ Social Media s.r.o., Ewing Public Relations, s.r.o., Cíl, a.s. v Praze, Herzmann, s.r.o. a VIS Kočí s.r.o. Na regionálních kampaních se podílí dle informací z TÚ agentury Kristián, spol. s.r.o., Bad Horse s.r.o., Political Boosters, s.r.o., SACHR Design, s.r.o., TO DO Marketing, s.r.o. Link Link
3

Plán předvolebních akcí

Informace o předvolebních akcích nejsou soustavně publikovány na stranickém webu. (V období mezi 1. červnem a 30. zářím 2020 bylo v kalendáři uvedeno pouze zahájení kampaně.) Na sociálních sítích jsou akce uváděny nahodile. Link
5

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje.
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >