Pro prosperující kraj – koalice ČSSD a SproK

logo Pro prosperující kraj – koalice ČSSD a SproK
4.6

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Kandidující subjekt nezveřejňuje informace o plánovaném rozpočtu kampaně, do dotazníku TI ČR uvedl, že výdaje na propagaci na Facebooku budou tvořit 20 % z plánovaných výdajů na online (ty ale nejsou uveřejněny).
5

On-line kampaně

Kandidující subjekt sám nezveřejňuje úplný seznam profilů na sociálních sítích, v dotazníku TI ČR subjekt uvedl, že: „aktivní jsou pouze Facebook a Youtube. Odkazy jsou k dispozici na webu 3PK.“ Jedná se však pouze o kontaktní údaje (vč. oficiálních profilů na sociálních sítích).
5

Volební tým a najaté agentury

Složení interního týmu a agentur, které se podílí na předvolební kampani subjektu, nejsou subjektem zveřejněny. V dotazníku pro TI ČR koalice uvedla: „Spolupracujeme s agenturou feopatito s.r.o., která je uvedena na všech materiálech jako zpracovatel. Na kampani se dále podílejí samotní kandidáti, krajská a okresní tajemnice ČSSD a část členské základny ČSSD v Pardubickém kraji.“ Spolupráci s agenturou feopatito s.r.o. lze rovněž vyčíst z výdajového TÚ koalice, kde mají jednotlivé položky jasně identifikovány příjemce platby, je uveden účel transakce a v systému označování jednotlivých výdajů panuje srozumitelná logika. Link
3

Plán předvolebních akcí

Kalendář akcí na stránkách koalice informuje o nesouvisejících kulturních akcích v regionu, informace o předvolebních akcích kandidujícího subjektu nejsou k dohledání. Subjekt v dotazníku pro TI ČR informuje, že „(k)ontaktní část kampaně byla zrušena a kandidáti se setkávají s voliči na základě svého volného času.“ Link
5

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje. Link
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >