Starostové pro Liberecký kraj

logo Starostové pro Liberecký kraj
4.2

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Kandidující subjekt zveřejnil pro server seznamzpravy.cz velmi hrubý předpoklad celkového rozpočtu, a to, že by se měl vejít do limitu sedmi milionů. Informace o nákladech na Facebook ani informace o nákladech, které jsou hrazeny mimo TÚ, tj. kandidáty samotnými, hnutí nezveřejňuje. V dotazníku TI ČR nepodali kompletní a jasné informace o rozpočtech. Link
5

On-line kampaně

Kandidující subjekt sám nezveřejňuje úplný seznam profilů na sociálních sítích, v dotazníku TI ČR strana informovala, že kampaň bude probíhat na facebookovém profilu Starostové pro Liberecký kraj a na profilech všech jejích kandidátů, kteří jsou na sociálních sítích aktivní. Zdroj: dotazník TI ČR. Seznam profilů:
https://www.facebook.com/starostoveprolibereckykraj/
https://www.facebook.com/hejtmanmartinputa/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/kveta.vinklatova
https://www.facebook.com/honzasvitak.prysk
https://www.facebook.com/lenamlejnkova.semily
https://www.facebook.com/tomashocke.turnov
https://www.facebook.com/marketakhauerova.hodkovice
https://www.facebook.com/radek.lipa.9
https://www.facebook.com/canovmichael
https://www.facebook.com/evazbrojova.harrachov/
https://www.facebook.com/petr.tulpa.9
https://www.facebook.com/jiriloffelmann.skalice
https://www.facebook.com/jaroslav.demcak.hejnice
https://www.facebook.com/jiriulvr.studenec
https://www.facebook.com/josefhorinka.hradek
https://www.facebook.com/danieldavid.janov
https://www.facebook.com/marketazlipy
https://www.facebook.com/annaprovaznikova.liberec
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008351321248
4

Volební tým a najaté agentury

Složení interního i externího týmu ani informace o agenturách, které se na kampani podílejí, zveřejněny nejsou. Subjekt zveřejnil pouze kontakt na manažerku hnutí, která je zodpovědná za průběh kampaně a vedení volebního týmu. Link Link
4

Plán předvolebních akcí

Kandidující subjekt o předvolebních akcích informuje pouze na svém Facebookovém profilu, přehled akcí chybí, není zveřejňován s dostatečným předstihem. Link
3

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje. Link
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >