Koalice pro Královéhradecký kraj – KDU-ČSL – VPM – Nestraníci

logo Koalice pro Královéhradecký kraj – KDU-ČSL – VPM – Nestraníci
4.6

Nárůst výdajů subjektu po týdnech

Souhrnný graf výdajů za kampaň

Grafy odpovídají stavu účtu k 27. 9. 2020. Příští kontrola: 7. 10. 2020.

První z grafů (vlevo) zobrazuje týdenní přírůstky všech výdajů na kampaň z transparentního volebního účtu, který subjekt (strana/hnutí nebo koalice) zřídil pro svou předvolební kampaň do letošních voleb do krajských zastupitelstev. Z volebního účtu jsou placeny veškeré finanční úhrady dle Zákona č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů pro všechny kraje, ve kterých tento subjekt kandiduje. Seznam transparentních účtů kandidujících subjektů naleznete na stránkách Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.

Koláčový graf (vpravo) zobrazuje, jaký podíl z celkových výdajů ke dni poslední aktualizace utratila strana za propagaci v online prostředí. Položka Facebook zahrnuje sumu přímých plateb Facebooku z karty a platby, které jsou na transparentním účtu explicitně označeny jako za výdaje za propagaci na Facebooku. Položka On-line zahrnuje sumu přímých plateb nebo explicitně označených položek na ostatní propagaci a reklamu v on-line prostředí (Google, Seznam.cz, PPC reklama, bannery na webu atd.).

Rozpočty

Informace o rozkladu rozpočtu chybí, uskupení pouze sděluje celkovou částku na kampaň v regionálním médiu. „Náklady na předvolební kampaň koalice by měly činit asi 1,5 milionu korun.“ V dotazníku TI ČR struktura plánovaného rozpočtu uvedena není, pouze je zmíněná předběžná alokace na propagaci na Facebooku ve výši cca 30 000 Kč. Link
4

On-line kampaně

Kandidující subjekt sám nezveřejňuje úplný seznam profilů na sociálních sítích, v zaslaném dotazníku TI ČR subjekt odkazuje na web koalice, kde jsou pouze kontaktní informace o pněkterých profilech některých kandidátů.
5

Volební tým a najaté agentury

Složení interního i externího týmu ani informace o agenturách, které se na kampani podílejí, zveřejněny nejsou. Subjekt v dotazníku TI ČR odkazuje na koaliční webové stránky, kde ale tyto informace chybí. Na TÚ vidíme, že na realizaci marketingových kampaní spolupracuje koalice s Agenturou Foxy.cz s.r.o. a dále s agenturou Žij svůj sen s.r.o. Link Link
4

Plán předvolebních akcí

Informace o předvolebncíh akcích subjekt nezveřejňuje. Kalendář na webu je prázdný, Facebook koalice obsahuje pouze jednu nadcházející událost, a tou jsou volby jako takové. Subjekt do dotazníku TI ČR uvedl že akce nalezneme na webu i na Facebooku, což se nepotvrdilo. Link
5

Seznamy dárců

Subjekt seznam dárců nepublikuje.
5

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >