Volební tým a najaté agentury. Zveřejňuje subjekt jména členů volebního týmu a seznam mediálních agentur, které se podílejí na tvorbě předvolební kampaně?
Hnutí publikuje přehled členů volebního štábu na svých webových stránkách. Uvádí také spolupráci s agenturou Programmatic media.
Plán předvolebních akcí. Publikuje subjekt seznam všech akcí, které patří do kontaktní části předvolební kampaně
Seznam akcí pořádaných v rámci kampaně hnutí zveřejňuje na svém webu. Nachází se zde přehled nadcházejících akcí, seznam již proběhlých akcí k dispozici však není.
On-line kampaně. Publikuje subjekt seznam všech profilů na sociálních sítích (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube aj.), jež budou v kampani využity pro jeho politickou agitaci?
Na webu je k nalezení seznam profilů využívaných k vedení kampaně (na FB, TW, IG i YT). Chybí informace o tom, zda a jak jsou re-financovány náklady jednotlivců, transparentní výdajový účet zřízený výhradně pro volby na MHMP však zobrazuje platby vůči společnosti META.
Transparentní financování kampaně. Zveřejnil subjekt údaje o plánované výši výdajů s rozvahou on-line a off-line? Odlišuje rozpočet kampaně na MHMP od zbytku ČR?
Dle článku na oficiálním webu hnutí je předpokládaný odhad nákladů na kampaň do zastupitelstva HMP 12 milionů korun. V článku je rozvněž uveden detailní rozpad této částky, tj. předpokládaný podíl nákladů na tvorbu a vedení kampaně, na reklamu (outdoor, press, online), kontaktní kampaň a další.
Publikuje pravidla pro finanční řízení mezi centrem a regiony a pro individuální výdaje kandidátů?
Informace o vnitřních pravidlech strany o limitování výdajů na samostatné individuální či regionální kampaně nejsou zveřejněny. Z odpovědi ("nemá") na dotazník TI ČR vyplývá, že strana nemá pravidla pro limitování financování volební kampaně.
5
Transparentní účet. Zřídil subjekt transparentní účet pro komunální volby? Odlišuje výdaje v kampani pro zastupitelstvo hlavního města Prahy od výdajů v ostatních obcích?
Hnutí pro komunální volby zřídilo dva separátní transparentní výdajové účty - jeden pro kampaň do zastupitelstva MHMP, druhý pro ostatní náklady v rámci komunální kampaně.
Seznamy dárců. Publikuje subjekt průběžně aktuální informace o dárcích, včetně těch, kteří poskytují tzv. bezúplatné plnění?
Online tabulka se seznamy dárců je rozdělena na přehled dárců pro kampaň na MHMP a zbytek republiky a v obou případech i na bezúplatná plnění a finanční příspěvky. V době hodnocení nejsou seznamy darů na kampaň do zastupitelstva MHMP aktualizovány.
Seznam subdodavatelů. Zveřejňuje subjekt seznam dodavatelů a subdodavatelů služeb spojených s kampaní, včetně seznamu dodavatelů využívaných agenturami?
Hnutí na své oficiální webové stránce uvádí spolupráci s agenturou Programmatic media a s dalšími externími spolupracovníky a subdodavateli. Příjemci transakcí jsou rovněž k dohledání na transparentním účtu pro výdaje na kampaň do zastupitelstva HMP.