Kandidát počítá s výdaji ve výši 300-400 tis. korun. Celkový plán útrat je následovný:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 100 000 Kč
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): 250 000 Kč zdroj
Na stránce transparentní kampaně uvádí, že „rozpočet finanční kampaně je v tuto chvíli kryt příspěvky od hnutí STAN 1/3 (tj. 200 tis.) a HOPB 2/3 (tj. 400 tis.).“ zdroj
Na veřejné stránce transparentní kampaně píše, že 2/3 prostředků na kampaň hradí politické strany, 1/3 si hradí sám kandidát. Hnutí STAN nehradí žádnou senátorskou kampaň v plné výši. Hlavní kancelář STAN se podílí ad hoc radami v kampani. Nejedná se o vyšší nefinanční plnění než 5000 Kč za celou kampaň. zdroj
Na webové stránce kampaně jsou uvedeny zdroje financování včetně darů. zdroj
Kandidát má dohledatelný kalendář předvolebních akcí na oficální facebookové stránce. zdroj
Tuto informaci kandidát zveřejňuje na své oficiální webové stránce. zdroj
Kandidát jasně deklaruje svůj vztah k politické straně a současně strana jasně deklaruje svůj vztah ke kandidátovi. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)