Libor Uhlík (Senátor 21)

Celkové hodnocení:
3,4

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

Kandidát zaslal TI ČR vyplněný dotazník, který nezveřejnil. V dotazníku není uvedená celková plánovaná částka na kampaň.

Předokládaná struktura výdajů:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 0
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): přibližně 150 tis. Kč
– náklady kanceláře: 0
– náklady na dobrovolníky: 0

Odhad struktury rozložení veškerých nákladů na kampaň je následující:

billboardy a tištěné plakáty: 60 %
inzerce v online médiích: 20 %
inzerce v tištěných médiích: 10 %
kontaktní část kampaně:

Procentuální odhad placené propagace:

Facebook: 70 %
placený trolling na FB a twitteru: 0
ostatní sociální sítě: 0
inzerce v on-line médiích: 10 %
ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 20 %

4

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Transparentní účet Senátor 21 jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů pomocí specifického symbolu volebního obvodu. zdroj

1

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.

5

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Kandidát sdělil TI ČR informaci o řízení kampaně z vlastních prostředků. Seznam dárců není k dispozici.

3

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

O předvolebních akcích dopředu kandidát neinformuje.

5

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Kandidát zveřejňuje jen jméno volební manažerky. zdroj

3

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidát a strana si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj

3

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >