Na oficiálním webu kandidáta je částka vyčíslena (1 mil. Kč) a je uveřejněn plán útrat:
Billboardy, citylights apod.: 356 000 Kč
Promo stolky a předměty: 200 000 Kč
Tiskoviny, inzerce, distribuce: 170 000 Kč
Realizační štáb: 170 000 Kč
Online reklama: 48 000 Kč
Propagace sociální sítě: 36 000 Kč
Ostatní provozní náklady: 20 000 Kč. zdroj
Transparentní účet jasně identifikuje příslušnost nákladů. zdroj
Na oficiálním webu kandidáta je rozdělen podíl finančních příspěvků na kampaň (40 % Česká pirátská strana, 40 % hnutí VIZE pro Česko, 20 % vklad kandidáta). zdroj
Kandidát uvádí, z jakých zdrojů financuje kampaň. Seznam dárců je k nalezení na oficální webové stránce kandidáta a je aktualizován. zdroj
Kandidát má dohledatelný kalendář předvolebních akcí na oficiálním webu. zdroj
Kandidát uvádí jména realizačního týmu své kampaně. zdroj
Kandidát jasně deklaruje svůj vztah k politickým subjektům. Kandiduje s podporou koalice ČPS a hnutí VIZE pro Česko (název koalice: Libor Michálek- senátor, který plní sliby). Není členem ČPS. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)