Informace v médiích o celkovém plánu útrat jsou rozporuplné. Kandidáti KSČM na dotaz TI ČR shodně uvádějí, že celkový rozpočet je 5 674 500 Kč, kdy každý jeden kandidát utratí cca 200 000 Kč v prvním kole. Většina kandidátů KSČM zkopírovala informace podle jedné zdrojové šablony, aniž by personalizovala informace o výdajích. Strukturu rozpočtu kandidáti shodně uvádějí: billboardy a tištěné plakáty: 9,9 %, inzerce v online médiích: 18,9 %, inzerce v tištěných médiích: 24 %, kontaktní část kampaně: 20 %, Facebook: 31 %, placený trolling na FB a twitteru: 0 %, ostatní sociální sítě: 31 %, inzerce v on-line médiích: 15 %, ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 23 %.
K dispozici jsou pouze výpisy z účtu, nicméně samotný transparentní účet dostupný není. zdroj
Kandidátka nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
Strana zveřejňuje seznamy dárců, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj
O předvolebních akcích dopředu je informováno nahodile a nesystematicky, zejména prostřednictvím facebookových stránek regionální pobočky KSČM. Navíc, nejedná se o předvolební akce samotné kandidátky, ale spíše o aktivity místní pobočky jako takové. zdroj
Strana uvádí pouze odkaz na firmu Futura a.s., která je napojená na činnost KSČM.
Kandidátka je členkou KSČM, vztah k politické straně je tedy jasně deklarován.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)