Eva Valjentová (KSČM)

Celkové hodnocení:
3,6

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

Informace v médiích o celkovém plánu útrat jsou rozporuplné. Kandidáti KSČM na dotaz TI ČR shodně uvádějí, že celkový rozpočet je 5 674 500 Kč, kdy každý jeden kandidát utratí cca 200 000 Kč v prvním kole. Většina kandidátů KSČM zkopírovala informace podle jedné zdrojové šablony, aniž by personalizovala informace o výdajích. Strukturu rozpočtu kandidáti shodně uvádějí: billboardy a tištěné plakáty: 9,9 %, inzerce v online médiích: 18,9 %, inzerce v tištěných médiích: 24 %, kontaktní část kampaně: 20 %, Facebook: 31 %, placený trolling na FB a twitteru: 0 %, ostatní sociální sítě: 31 %, inzerce v on-line médiích: 15 %, ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 23 %.

4

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

K dispozici jsou pouze výpisy z účtu, nicméně samotný transparentní účet dostupný není. zdroj

4

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidátka nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.

5

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Strana zveřejňuje seznamy dárců, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj

3

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

O předvolebních akcích dopředu je informováno nahodile a nesystematicky, zejména prostřednictvím facebookových stránek regionální pobočky KSČM. Navíc, nejedná se o předvolební akce samotné kandidátky, ale spíše o aktivity místní pobočky jako takové. zdroj

3

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Strana uvádí pouze odkaz na firmu Futura a.s., která je napojená na činnost KSČM.

5

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidátka je členkou KSČM, vztah k politické straně je tedy jasně deklarován.

1

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >