Petr Kořenek (ČSSD)

Celkové hodnocení:
3,0

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

Ve veřejnoprávním médiu je publikováno, že ČSSD hodlá do voleb (komunálních i senátních) investovat 35 mil. Kč. Novinky.cz uvádí 10 mil. Kč. (Pravděpodobně pouze za komunální kampaň.) Dále kandidát uvedl pro TI ČR:

– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): 300 000 Kč max.
– náklady kanceláře: 0
– náklady na dobrovolníky: 0
Plánovaný poměr výše nákladů na placenou propagaci:
– billboardy a tištěné plakáty: 65 %
– inzerce v online médiích: 3 %
– inzerce v tištěných médiích: 10%
– kontaktní část kampaně: 22 %  zdroj

3

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Transparentní účet je přehledný, je z něj jasná osobní příslušnost nákladů. Jednotlivým položkám na TÚ je přiřazen specifický symbol platby, který identifikuje volební obvod. zdroj

1

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.

5

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Strana umístila seznam dárců na senátní kampaň na specifický link na internetu.  zdroj

1

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Na svém osobním webu má kandidát kalendář akcí prázdný, na své FB stránce informuje pouze na zdi o akcích retrospektivně. zdroj

5

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu.

5

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidát je členem ČSSD, vztah k politické straně je tedy jasně deklarován. zdroj

1

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >