Ve veřejnoprávním médiu je publikováno, že ČSSD hodlá do voleb (komunálních i senátních) investovat 35 mil. Kč. Novinky.cz uvádí 10 mil. Kč. (Pravděpodobně pouze za komunální kampaň.) Dále kandidát uvedl pro TI ČR:
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): 300 000 Kč max.
– náklady kanceláře: 0
– náklady na dobrovolníky: 0
Plánovaný poměr výše nákladů na placenou propagaci:
– billboardy a tištěné plakáty: 65 %
– inzerce v online médiích: 3 %
– inzerce v tištěných médiích: 10%
– kontaktní část kampaně: 22 % zdroj
Transparentní účet je přehledný, je z něj jasná osobní příslušnost nákladů. Jednotlivým položkám na TÚ je přiřazen specifický symbol platby, který identifikuje volební obvod. zdroj
Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
Strana umístila seznam dárců na senátní kampaň na specifický link na internetu. zdroj
Na svém osobním webu má kandidát kalendář akcí prázdný, na své FB stránce informuje pouze na zdi o akcích retrospektivně. zdroj
Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu.
Kandidát je členem ČSSD, vztah k politické straně je tedy jasně deklarován. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)