Petr Vícha (ČSSD)

Celkové hodnocení:
1,9

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

Ve veřejnoprávním médiu je publikováno, že ČSSD hodlá do voleb (komunálních i senátních) investovat 35 mil. Kč. Novinky.cz uvádí 10 mil. Kč. (Pravděpodobně pouze za komunální kampaň.) Bližší informace nejsou k dispozici. V dotazníku kandidát zpřehlednil parametry kampaně: „Na předvolební kampaň mám 300 tisíc korun a podle letošních finančních vnitřních pravidel ČSSD pro senátní kampaň je to tak, že 100 tisíc vloží na transparentní účet ČSSD kandidát a 200 tisíc strana. Nepočítám s žádnými dary a sponzorskými příspěvky.“ zdroj

2

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Transparentní účet politické strany ČSSD jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů pomocí specifického symbolu volebního obvodu. zdroj

1

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidát nastiňuje informace o finančním řízení kampaně v dotazníku TI ČR. Většina financí půjde na tištěnou reklamu a její distribuci, drobné propagační předměty, náklady na dopravu osobním automobilem, nepočítá s billboardy a zřejmě ani inzerce, „možná se do rozpočtu vejde v nějakém tisku poděkování voličům za účast v 1. kole senátních voleb.“

2

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Kandidát poskytl TI ČR informace o zdrojích volební kampaně. Na kampani se bude finančně podílet jak sám kandidát, tak strana: „Na předvolební kampaň mám 300 tisíc korun a podle letošních finančních vnitřních pravidel ČSSD pro senátní kampaň je to tak, že 100 tisíc vloží na transparentní účet ČSSD kandidát a 200 tisíc strana. Nepočítám s žádnými dary a sponzorskými příspěvky.“ Strana umístila seznam dárců na senátní kampaň na specifický link na internetu. zdroj

1

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Má dohledatelný podrobný kalendář předvolebních akcí na webových stránkách. zdroj

1

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu.

5

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidát jasně deklaruje svůj vztah k politickému subjektu. Kandidát je členem ČSSD. V dotazníku TI ČR uvedl, že má podporu KDU-ČSL a STAN. zdroj

1

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >