Simona Horáková (ANO)

Celkové hodnocení:
2,9

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

ANO deklaruje, že do komunálních a senátních voleb hodlá investovat 150 miliónů, bližší informace k plánu útrat (v rámci zvoleného obvodu) nejsou dostupné. zdroj

Kandidátka TI dodala dodatečně dotazník, kde uvádí procentuální rozložení výdajů kampaně:

reklamní plochy, tisky a grafika: 35 %, on-line média: 15%, inzerce: 15%, kontaktní kampaň: 20%, propagační předměty: 5%, personální náklady 10%

On-line výdaje tvoří součástí 15% rozpočtu, podíl výdajů on-line kampaně na sociálních sítích vůči ostatním on-line mediím není stanoven.

Celkové výdaje však nezveřejňuje.

3

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Transparentní účet je přehledný, je z něj jasná osobní příslušnost nákladů. Jednotlivým položkám na TÚ je přiřazen specifický symbol platby, který identifikuje volební obvod. zdroj

1

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidátka nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně. V dotazníku pro TI pouze uvedla, že finanční podpora je zajištěna formou darů a skrze Hnutí, které přispívá do celkové maximální výše zákonem stanoveného limitu.

3

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Aktuální seznám dárců pro senátní kampaň hnutí zveřejňuje, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj

3

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Na facebookovém profilu kandidátky je jedna nadcházející událost a jedná se o pozvánku k volbám. Předvolební akce zveřejněny nejsou. zdroj

5

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

ANO Moravskoslezský kraj uvádí kontakt pouze na krajskou manažerku. Kandidátka ani strana své volební manažery neuvádí.  zdroj

Kandidátky pro TI ČR pouze uvedla, že se na kampani bude podílet  tiskárna Grafico.

4

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidátka pro TI ČR uvedla, že je členkou Hnutí ANO.

1

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >