ANO deklaruje, že do komunálních a senátních voleb hodlá investovat 150 milionů, bližší informace k plánu útrat (v rámci zvoleného obvodu) nejsou dostupné. zdroj
Kandidát dodal TI dodatečně dotazník, kde uvádí procentuální rozložení výdajů kampaně:
reklamní plochy, tisky a grafika: 35 %, on-line média: 15%, inzerce: 15%, kontaktní kampaň: 20%, propagační předměty: 5%, personální náklady 10%.
Celkové výdaje však nezveřejňuje.
Transparentní účet je přehledný, je z něj jasná osobní příslušnost nákladů. Jednotlivým položkám na TÚ je přiřazen specifický symbol platby, který identifikuje volební obvod. zdroj
Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně. Kandidát v dotazníku pro TI ČR uvedl, že Hnutí přispívá každému kandidátovi, zároveň si každý kandidát finanční prostředky shání sám, do celkové výše zákonem stanoveného limitu.
Konkrétnější informace nejsou k dipozici.
Aktuální seznám dárců pro senátní kampaň je zveřejněn, nicméně není patrné, zda se jedná o dary pro komunální či senátní kampaň. zdroj
Kandidát neinformuje o svých předvolebních akcích.
ANO Olomoucký kraj uvádí kontakt pouze na krajského manažera. Kandidát ani strana své volební manažery a agentury neuvádí. zdroj
Kandidát a hnutí si vyjadřují podporu neformálně. Smlouva o spolupráci není zveřejněna.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)