Mikuláš Bek (STAN v koalici s ODS, TOP 09 a Zelenými)

Celkové hodnocení:
1,9

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

Dokument dostupný na stránce politického hnutí STAN jasně určuje předpokládanou sumu na kampaň 900 000 Kč.
Plán útrat:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 180 000 Kč
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): 540 000 Kč
– náklady kanceláře: 45 000 Kč
– náklady na dobrovolníky: 135 000 Kč
billboardy a tištěné plakáty: 50 %
inzerce v online médiích: 30 %
inzerce v tištěných médiích: 5 %
kontaktní část kampaně: 15 %

Online
Facebook: 35 %
Placený trolling na FB a twitteru: 0
Ostatní sociální sítě: 0
Inzerce v on-line médiích: 0
Ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 65 %
zdroj

1

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Transparentní účet politického hnutí Starostové a nezávislí jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů. zdroj

1

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.

3

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Kandidát v dotazníku pro TI ČR uvedl, že financování kampaně je hrazeno z darů pro kandidáta a finančních příspěvků koaličních stran. Tomu odpovídá stránka transparentní kampaně na webu STAN. zdroj

1

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Kandidát zveřejňuje akce nahodile prostřednictvím FB stránky a oficiálního webu. zdroj

3

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Kandidát zveřejňuje volební tým a spolupracující agentury na oficiálním webu.
zdroj

1

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidát a strany si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj

3

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >