Dokument dostupný na stránce politického hnutí STAN jasně určuje předpokládanou sumu na kampaň 900 000 Kč.
Plán útrat:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 180 000 Kč
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): 540 000 Kč
– náklady kanceláře: 45 000 Kč
– náklady na dobrovolníky: 135 000 Kč
billboardy a tištěné plakáty: 50 %
inzerce v online médiích: 30 %
inzerce v tištěných médiích: 5 %
kontaktní část kampaně: 15 %
Online
Facebook: 35 %
Placený trolling na FB a twitteru: 0
Ostatní sociální sítě: 0
Inzerce v on-line médiích: 0
Ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 65 %
zdroj
Transparentní účet politického hnutí Starostové a nezávislí jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů. zdroj
Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
Kandidát v dotazníku pro TI ČR uvedl, že financování kampaně je hrazeno z darů pro kandidáta a finančních příspěvků koaličních stran. Tomu odpovídá stránka transparentní kampaně na webu STAN. zdroj
Kandidát zveřejňuje akce nahodile prostřednictvím FB stránky a oficiálního webu. zdroj
Kandidát zveřejňuje volební tým a spolupracující agentury na oficiálním webu.
zdroj
Kandidát a strany si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)