V médiích se objevila pouze informace o celkovém plánovaném rozpočtu na kampaň do Senátu i do zastupitelstev obcí ve výši zhruba 150 mil. Kč. Bližší informace k plánu útrat (v rámci zvoleného obvodu) nejsou dostupné. zdroj
Kandidát dodal TI dodatečně dotazník, kde uvádí procentuální rozložení výdajů kampaně:
reklamní plochy, tisky a grafika: 35 %, on-line média: 15%, inzerce: 15%, kontaktní kampaň: 20%, propagační předměty: 5%, personální náklady 10%.
On-line výdaje tvoří součástí 15% rozpočtu, podíl výdajů on-line kampaně na sociálních sítích vůči ostatním on-line mediím není stanoven.
Celkové výdaje však nezveřejňuje.
Z TÚ je patrné, jak hnutí identifikuje osobní příslušnost nákladů – tj. že daný náklad byl proplacen v souvislosti s kampaní s tím kterým kandidátem (např. specifický symbol jako č. vol. obvodu). zdroj
Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
V dotazníku pro TI pouze uvedl, že finanční podpora je zajištěna formou darů a skrze Hnutí, které přispívá do celkové maximální výše zákonem stanoveného limitu.
Kandidát neposkytl informace o zdrojích pro volební kampaň. Aktuální seznám dárců pro senátní kampaň je zveřejněn, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj
Kandidát má dohledatelný podrobný kalendář předvolebních akcí na webových stránkách. zdroj
Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu. V dotazníku pro TI pouze uvedl, že plánování provádí kandidát.
Kandidát a hnutí si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)