V médiích se objevila pouze informace o celkovém plánovaném rozpočtu na kampaň do Senátu i do zastupitelstev obcí ve výši zhruba 150 mil. Kč. Bližší informace k plánu útrat (v rámci zvoleného obvodu) nejsou dostupné. zdroj
Kandidát TI dodal dodatečně dotazník, kde uvádí procentuální rozložení výdajů kampaně:
reklamní plochy, tisky a grafika: 35 %, on-line média: 15%, inzerce: 15%, kontaktní kampaň: 20%, propagační předměty: 5%, personální náklady 10%.
On-line výdaje tvoří součástí 15% rozpočtu, podíl výdajů on-line kampaně na sociálních sítích vůči ostatním on-line mediím není stanoven.
Celkové výdaje však nezveřejňuje.
Z TÚ je patrné, jak hnutí identifikuje osobní příslušnost nákladů – tj. že daný náklad byl proplacen v souvislosti s kampaní s tím kterým kandidátem (např. specifický symbol jako č. vol. obvodu). zdroj
Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
V dotazníku pro TI pouze uvedl, že finanční podpora je zajištěna formou darů a skrze Hnutí, které přispívá do celkové maximální výše zákonem stanoveného limitu.
Aktuální seznám dárců pro senátní kampaň hnutí zveřejňuje, ale bez uvedení účelu finančních darů. zdroj
O předvolebních akcích dopředu kandidát neinformuje.
Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu.
Kandidát a strana si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)