Workshop se uskuteční ve čtvrtek 13. září 2018 od 9:30 v kavárně SmetanaQ (Smetanovo nábřeží 334/4, Praha 1).
V TI jsme pro Vás novináře, ve spolupráci s našimi externími odborníky, připravili speciální setkání na téma „Předvolební monitoring online médií a sociálních sítí aneb Jak se vyznat v džungli analýz a dat“.
Místo a čas konání
Workshop se uskuteční ve čtvrtek 13. září 2018 od 9:30 v kavárně SmetanaQ (Smetanovo nábřeží 334/4, Praha 1).
Vystoupí
Dvouhodinovým workshopem o metodách získávání a interpretace dat o politickém marketingu v rámci on-line i off-line světa Vás provedou:
- Josef Šlerka, výkonný ředitel Nadační fond nezávislé žurnalistiky
- Tomáš Hynčica, Business & Research Director Nielsen Admosphere
- Jakub Fulín, Key Account Manager Nielsen Admosphere
- Ondřej Cakl, koordinátor volebního monitoringu Transparency International
V případě Vašeho zájmu Vás poprosíme o registraci u kolegyně Evy Húskové, a to na emailu: huskova@transparency.cz.
Dovolujeme si Vás předem upozornit, že počet míst je pro tuto akci limitován. Vstup na workshop je zdarma.