Prezidentský duel v posledních hodinách před volbou. Kolik kandidáti utratili?

Co se dělo v posledních dnech a hodinách na sociálních sítích dvou postupujících kandidátů na prezidenta? Ve spolupráci s Asociací pro mezinárodní otázky (AMO) vydáváme pátý a zároveň poslední článek …
Více informací

Co říkají data o posledních kampaňových krocích kandidátů na sociálních sítích?

Transparency International (TI) ve spolupráci s Asociací pro mezinárodní otázky (AMO) vydávají nový článek v rámci sérii o politické reklamě na Facebooku a Instagramu v české prezidentské kampani 2023. Analýza reflektuje …
Více informací

Jsou prezidentské kampaně za stovky milionů korun transparentní?

Vychází nová a již třetí série podcastu Transparency International (TI) Stošestka. První díl roku 2023 jsme věnovali jak jinak než prezidentským volbám. Nacházíme se totiž před druhým kolem volby, které …
Více informací

Na koho a kde cílí s placenou reklamou na sociálních sítích prezidentští kandidáti?

Transparency International ČR (TI) přináší ve spolupráci s Asociací pro mezinárodní otázky (AMO) další článek ze série o sociálních sítích prezidentských kandidátů jakožto propagačního nástroje v jejich předvolebních kampaních. V …
Více informací

Nejlépe v hodnocení transparentnosti dopadla kampaň Danuše Nerudové, nejhorší byl Tomáš Zima

Transparency International ČR (TI), nevládní protikorupční organizace, dnes zveřejnila výsledky hodnocení z monitoringu transparentnosti prezidentských předvolebních kampaní, a to u devíti kandidátek a kandidátů ucházejících se o nejvyšší ústavní post …
Více informací

Jaký mají výkon jednotlivé prezidentské kampaně na sociálních sítích META?

Transparency International (TI) se v rámci našeho monitoringu předvoleních kampaní zaměřeného na online politický marketing podívala ve spolupráci s Asociací pro mezinárodní otázky (AMO) na dopad politických postů v rámci prezidentské …
Více informací

Kolik utrácejí na sociálních sítích kandidáti ucházející se o prezidentský post?

Prezidentské předvolební kampaně monitorujeme nejen v médiích a prostřednictvím transparentních účtů, ale tradičně také sledujeme online dění na sociálních sítích. V sérii článků, které Transparency International (TI) připravila ve spolupráci s …
Více informací

Podívejte se, kolik a za co průběžně utrácejí uchazeči o Hrad v rámci prezidentské kampaně

Česká kancelář Transparency International (TI) dnes zveřejnila průběžná data z financování týkající se prezidentských kampaní. Na webu transparentnivolby.cz se tak na profilech jednotlivých kandidátek a kandidátů ucházejících se o nejvyšší …
Více informací

TI zahajuje monitoring transparentnosti prezidentských kampaní. Na co se zaměříme?

Transparency International ČR (TI) zahájila monitoring předvolebních prezidentských kampaní. Naše nevládní protikorupční organizace se bude dívat na financování jednotlivých kandidátek a kandidátů ucházejících se o nejvyšší ústavní post v České …
Více informací

Deset kritérií transparentnosti, která hodnotíme u prezidentských kandidátek a kandidátů

V rámci hodnocení prezidentské kampaně jsme nastavili 10 kritérií transparentnosti. Ta tvoří základ finálních známek pro jednotlivé kandidátky a kandidáty, které budou mít hodnotu 1 až 5, jako ve škole. 
Více informací