Z hlediska transparentnosti je kampaň HLASu průměrná. Chybí autorizovaný předpokládaný rozpočet či seznam profilů na sociálních sítích.

Zveřejněný rozpočet. Publikuje strana stručný strukturovaný předběžný rozpočet?

Na oficiálních webech ne. V médiích se objevil odhad nákladů ve výši 5 mil. Kč. zdroj

 

Transparentní účet. Je volební transparentní účet veden přehledně a pečlivě?

Spíše ne. Chybí tu identifikace příjemců plateb a detailnější popis účelu a regionálního určení plateb. Účet

Transparentnost profilů. Publikuje strana seznam všech facebookových, instagramových a twitterových profilů (individuálních i skupinových), které se oficiálně podílejí na její kampani?

Ne.

Monitorujeme tyto strany

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >