Jedeme, jedeme, jedeme…

Nyní se zaměřujeme na prezidentské kampaně, a to s ohledem na transparentnost jejich financování, komunikační strategie a férovost. Kandidáty jsme o naší práci informovali, a na začátku ledna 2018 naše …
Více informací

Kritéria dobré praxe financování kampaně

  Prezidentské volby 2018   1)  Přehlednost transparentního účtu. Jsou všechny položky na volebním transparentním účtu přehledně popsané a je možné jasně identifikovat účel a příjemce/poskytovatele všech transakcí? 3)  Dary. Zveřejnil kandidát i další informace o …
Více informací

Poděkování: Kdo monitoroval předvolební kampaň 2017

Transparency International Česká republika chce vyjádřit poděkování všem, kdo se podíleli na náročném procesu monitorování předvolební kampaně. Rozsahem a obsahem nemá letošní dohledový projekt konkurenci, a to ani v podobných …
Více informací

Protinázor: Kdo může napadat registraci kandidáta na prezidentský úřad

I neregistrovaný kandidát může napadnout registraci kandidátů ostatních. Média v minulých dnech informují o zmatcích ve výkladu zákona č. 275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky, které se týkají podmínek registrace jednotlivých kandidátů. …
Více informací

Utratit v kampani hodně peněz vám nezaručí, že budete vidět. A že jste vidět vám nezaručí, že se o vás bude mluvit.

Takto by se dal zjednodušeně shrnout obrázek z posledních dat, která Transparency International přináší o mediálním rozsahu a dosahu předvolební kampaně. Tyto informace spolu s hodnocením transparentnosti jsou součástí robustního on-line projektu …
Více informací

Svobodní si vylepšili skóre!

Strana svobodných občanů po uzávěrce našeho hodnocení zveřejnila samostatnou podstránku věnovanou financování strany a kampaně. Tím pádem se zásadně zlepšily známky za strkturu příjmů a administraci darů, a celková známka …
Více informací

Jak se o stranách mluví a píše na internetu? – Komentář Elišky Vyhnánkové a Dataweps

Společně s firmou Dataweps jsme připravili monitoring toho, jak se o jednotlivých politických stranách mluví v online prostředí, tedy na sociálních sítích, na online zpravodajských serverech a dalších webech, v …
Více informací

Výsledné hodnocení transparentnosti kampaně

Transparency International (TI) přináší v rámci dlouhodobého projektu Transparentnivolby.cz výsledky monitoringu financování sněmovní kampaně politických stran a hnutí, nově s přesahem do digitálního souboje o hlasy voličů. Sledovali jsme podrobně …
Více informací

Jak strany postovaly na Facebooku

Díky nástrojům Social Bakers vám přinášíme přehled postů na oficiálních stránkách politických stran, které jsme monitorovali během kampaně. Barvy a pořadí jsou náhodné. Promoted: placené posty Organic: posty bez finanční podpory Undetected: nerozhodnutelné …
Více informací

Interaktivní dashboard zmínek o stranách v on-line prostředí

Ve spolupráci s firmou Dataweps jsme připravili interaktivní dashboard ukazující, jak se o vybraných stranách mluví v on-line prostředí. Zmínky jsou sledovány od 1. července 2017 a dashboard bude pravidelně …
Více informací

Monitorujeme tyto strany

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

Monitorujeme

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >