Placené posty na Facebooku: nevyužitý nástroj

Publikováno: 11. 1. 2018

Na rozdíl od kampaně před parlamentními volbami 2017, v níž strany finančně podpořily až polovinu všech svých postů na Facebooku (více zde), v této je podpora postů mizivá. Průměrně kandidáti podporují 6 % svých viditelných „statusů“ (od 28. 8. 2017 to představuje kolem 15–20 postů na každého).

Díky nástrojům Social Bakers vám přinášíme přehled postů na oficiálních facebookových stránkách prezidentských kandidátů, které jsme monitorovali během kampaně. Barvy a pořadí jsou náhodné.

Legenda

Promoted: placené posty

Organic: posty bez finanční podpory

Undetected: nerozhodnutelné

 

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >