BLOG: „Zákon o volbě prezidenta republiky – odkaz Jaroslava Cimrmana“

Blog Ondřeje Cakla Cimrmanova filozofie externismu vychází z myšlenky, že na to, aby byla osoba či akce „pro svůj okolní svět patrná, nemusí v něm nutně existovat, neboť patrnost a existence …
Více informací

Kdo dělal co…

Děkujeme všem, kdo se účastnili monitorování předvolební kampaně prezidentských kandidátů. Jmenovitě…
Více informací

Netransparentní kampaň je umožněna slabinami v zákoně

„Transparency International zaznamenala v médiích celou řadu zpráv, které hovoří o tom, že prezidentská kampaň Miloše Zemana nebyla nezákonná, pouze měla vady v transparentnosti. To podle nás aktuálně vytváří ne úplně správný dojem, …
Více informací

Krátký pohled na „Facebooky“ finalistů

Blíží se druhé kolo prezidentské volby. Je s podivem, že kandidáti pro druhé kolo voleb neutrácejí za podporu svých postů na Facebooku, a to ani v horké fázi předvolebního souboje.   Srovnání počtu placených …
Více informací

Souboj prezidentských kandidátů se odehrává i on-line. Narozdíl od kandidátů je zákon k této sféře propagace slepý

Šíření předvolebního vzkazu v digitálním prostoru je bez dostatečné finanční podpory takřka nemožné. Zmapovat financování online promo kampaně je ale v zásadě nemožné taktéž.
Více informací

Transparentnost kandidátů na prezidenta znovu pokulhává – měli by mít na víc, srdce a síla nestačí

Praha, 8. ledna 2018 – Ačkoliv se „transparentnost“ stala oblíbeným motivem v sebeprezentaci uchazečů o Hrad, z hlediska dostupnosti informací o financování, strategiích a vlivovém pozadí jsou jejich kampaně spíše …
Více informací

Co sdílejí kandidáti na Facebooku?

Napovídá to jednak, odkud sami čerpají informace o světě, a jednak také jaký obraz sebe samých chtějí voličům ukázat.
Více informací

DATA Z TRANSPARENTNÍCH ÚČTŮ PŘEHLEDNĚ

Celkové výdaje a příjmy, výdaje jednotlivých kandidátů, ale i nejštědřejší dárci… Ve spolupráci s firmou Dataweps jsme vytvořili interaktivní dashboard s daty z transparentních účtů prezidentských kandidátů. Můžete se tak jednoduše …
Více informací

Jak se o prezidentských kandidátech mluví na sociálních sítích a v online zpravodajství

Podívejte se, jak se o prezidentských kandidátech mluvilo na internetu od data vyhlášení voleb. S pomocí nástroje na monitoring sociálních sítí a online diskuzí SocialWatch monitorujeme jednotlivé kandidáty a zmínky o …
Více informací

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >