Poslední změna stránek 14.10.2013

Česká pozice: Vejde se Jan Fischer do finančního limitu na kampaň?

Prezidentský kandidát uvádí že zatím utratil 528 tisíc korun na outdoorovou inzerci. Transparency International to však spočetla zcela jinak.

Jan Fischer se snaží informovat v rámci prezidentské kampaně seriózně. Má transparentní účet, na dotazy jeho tým odpovídá obratem. Jde o značně profesionální, neagresivní kampaň. Zdá se, že i slovo konsenzuální je na místě. Tak měl pracovat štáb budoucího prezidenta v parlamentní demokracii: nevyčnívá, neexhibuje, neuráží, reprezentuje.

Jenže Transparency International (TI) zveřejnila údaje, která tuto serióznost poněkud zpochybňují. Na svůj web umístila náklady na kampaně prezidentských kandidátů v období od května do října 2012. Takto shrnuté náklady Jana Fischera na outdoorovou část kampaně činí 12,892 milionu korun.

Celý článek: http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/vejde-se-jan-fiser-do-financniho-limitu-na-kampan

Comments are closed.