Kandidátka poskytla v dotazníku TI ČR jen obecné informace bez specifikací. „Celková suma bude zveřejněna v souladu se zákonem.“
Odhad struktury rozložení veškerých nákladů na kampaň uvádí následovně:
billboardy a tištěné plakáty: 30 %
inzerce v online médiích: 10 %
inzerce v tištěných médiích: 30 %
kontaktní část kampaně: 30 %
Transparentní účet politické strany ČSSD jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů pomocí specifického symbolu volebního obvodu. zdroj
Kandidátka nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
Strana umístila seznam dárců na senátní kampaň na specifický link na internetu. zdroj
O předvolebních akcích kandidátka dopředu neinformuje.
Kandidátka neuvádí složení svého volebního týmu.
Kandidátka jasně deklaruje svůj vztah k politickému subjektu. Kandidátka je členkou ČSSD. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)