Kandidát zaslal TI ČR vyplněný dotazník, který nezveřejnil. V dotazníku není uvedená celková plánovaná částka na kampaň.
Předokládaná struktura výdajů:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 0
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): přibližně 150 tis. Kč
– náklady kanceláře: 0
– náklady na dobrovolníky: 0
Odhad struktury rozložení veškerých nákladů na kampaň je následující:
billboardy a tištěné plakáty: 60 %
inzerce v online médiích: 20 %
inzerce v tištěných médiích: 10 %
kontaktní část kampaně:
Procentuální odhad placené propagace:
Facebook: 70 %
placený trolling na FB a twitteru: 0
ostatní sociální sítě: 0
inzerce v on-line médiích: 10 %
ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 20 %
Transparentní účet Senátor 21 jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů pomocí specifického symbolu volebního obvodu. zdroj
Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
Kandidát sdělil TI ČR informaci o řízení kampaně z vlastních prostředků. Seznam dárců není k dispozici.
O předvolebních akcích dopředu kandidát neinformuje.
Kandidát zveřejňuje jen jméno volební manažerky. zdroj
Kandidát a strana si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)