Kandidát v dotazníku pro TI ČR informuje, že na dotaz novinářů odhadl celkové výdaje na 800 tisíc Kč, a to včetně bezúplatného plnění, strukturu výdajů odhadl následovně:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 100 tisíc
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava,
ubytování apod.): 400 tisíc
– náklady kanceláře: 100 tisíc
– náklady na dobrovolníky: 200 tisíc, včetně bezúplatného plnění
Struktura rozvržení plánovaných výdajů na placenou propagaci:
billboardy a tištěné plakáty: 50 %
inzerce v online médiích: 10 %
inzerce v tištěných médiích: 10 %
kontaktní část kampaně: 30 %
V rámci on-line kampaně kandidát deklaruje, že nejčastěji využívá Facebook.
Nezávislý kandidát má zřízen vlastní transparentní účet, kde jsou jasně popsány náklady. zdroj
Informace o finančním řízení kampaně tohoto kandidáta jsou vágní. zdroj
Kandidát předem neuvádí z jakých konkrétních zdrojů financuje kampaň, ani předem nezveřejňuje seznam dárců.
Kandidát o svých akcích dopředu informuje prostřednictvím své FB stránky a na svých webových stránkách, seznam akcí ovšem není dostatečně dopředu aktualizován. zdroj
Kandidát veřejně neposkytuje žádné informace o svém volebním týmu.
Jedná se o kandidáta bez politické příslušnosti, který svou kandidátku podal sám jako nezávislý.
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)