Pavel Fischer (nezávislý)

Celkové hodnocení:
2,7

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

Kandidát v dotazníku pro TI ČR informuje, že na dotaz novinářů odhadl celkové výdaje na 800 tisíc Kč, a to včetně bezúplatného plnění, strukturu výdajů odhadl následovně:
– mzdy a dohody pro spolupracovníky a členy volebního týmu: 100 tisíc
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava,
ubytování apod.): 400 tisíc
– náklady kanceláře: 100 tisíc
– náklady na dobrovolníky: 200 tisíc, včetně bezúplatného plnění
Struktura rozvržení plánovaných výdajů na placenou propagaci:
billboardy a tištěné plakáty: 50 %
inzerce v online médiích: 10 %
inzerce v tištěných médiích: 10 %
kontaktní část kampaně: 30 %
V rámci on-line kampaně kandidát deklaruje, že nejčastěji využívá Facebook.

2

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Nezávislý kandidát má zřízen vlastní transparentní účet, kde jsou jasně popsány náklady. zdroj

1

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Informace o finančním řízení kampaně tohoto kandidáta jsou vágní. zdroj

3

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Kandidát předem neuvádí z jakých konkrétních zdrojů financuje kampaň, ani předem nezveřejňuje seznam dárců.

5

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Kandidát o svých akcích dopředu informuje prostřednictvím své FB stránky a na svých webových stránkách, seznam akcí ovšem není dostatečně dopředu aktualizován. zdroj

2

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Kandidát veřejně neposkytuje žádné informace o svém volebním týmu.

5

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Jedná se o kandidáta bez politické příslušnosti, který svou kandidátku podal sám jako nezávislý.

1

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >