Informace v médiích o celkovém plánu útrat jsou rozporuplné. Kandidáti KSČM na dotaz TI ČR shodně uvádějí, že celkový rozpočet je 5 674 500 Kč, kdy každý jeden kandidát utratí cca 200 000 Kč v prvním kole. Většina kandidátů KSČM zkopírovala informace podle jedné zdrojové šablony, aniž by personalizovala informace o výdajích.
Strukturu rozpočtu kandidáti shodně uvádějí:
billboardy a tištěné plakáty: 9,9 %
inzerce v online médiích: 18,9 %
inzerce v tištěných médiích: 24 %
kontaktní část kampaně: 20 %
Online
Facebook: 31 %,
Placený trolling na FB a twitteru: 0 %,
Ostatní sociální sítě: 31 %,
Inzerce v on-line médiích: 15 %,
Ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 23 %.
K dispozici jsou pouze výpisy z účtu, nicméně samotný transparentní účet dostupný není. zdroj
Kandidátka nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
Strana zveřejňuje seznamy dárců, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj
Kandidátka o předvolebních akcích neinformuje. Na krajském webu strany (Zlínský) žádný kalendář akcí neexistuje. Kandidátka nemá osobní webovou stránku ani FB stránku. zdroj
Strana uvádí pouze odkaz na firmu Futura a.s., která je napojená na činnost KSČM.
Kandidátka je členkou KSČM, vztah k politické straně je tedy jasně deklarován. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)