Jaromír Ostrý (ANO)

Celkové hodnocení:
2,6

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

V médiích se objevila pouze informace o celkovém plánovaném rozpočtu na kampaň do Senátu i do zastupitelstev obcí ve výši zhruba 150 mil. Kč. Bližší informace k plánu útrat (v rámci zvoleného obvodu) nejsou dostupné. zdroj

Kandidát dodal TI dodatečně dotazník, kde uvádí procentuální rozložení výdajů kampaně:
reklamní plochy, tisky a grafika: 35 %, on-line média: 15%, inzerce: 15%, kontaktní kampaň: 20%, propagační předměty: 5%, personální náklady 10%.

On-line výdaje tvoří součástí 15% rozpočtu, podíl výdajů on-line kampaně na sociálních sítích vůči ostatním on-line mediím není stanoven.

Celkové výdaje však nezveřejňuje.

3

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Z TÚ je patrné, jak hnutí identifikuje osobní příslušnost nákladů – tj. že daný náklad byl proplacen v souvislosti s kampaní s tím kterým kandidátem (např. specifický symbol jako č. vol. obvodu). zdroj

1

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidát nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.

V dotazníku pro TI pouze uvedl, že finanční podpora je zajištěna formou darů a skrze Hnutí, které přispívá do celkové maximální výše zákonem stanoveného limitu.

3

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Kandidát neposkytl informace o zdrojích pro volební kampaň. Aktuální seznám dárců pro senátní kampaň je zveřejněn, ale bez specifického účelu finančních darů.  zdroj

3

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Kandidát má dohledatelný podrobný kalendář předvolebních akcí na webových stránkách. zdroj

1

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu. V dotazníku pro TI pouze uvedl, že plánování provádí kandidát.

4

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidát a hnutí si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj

3

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >