Na oficiálním webu kandidátky je částka vyčíslena (400-450 tis. Kč) a je uveřejněn plán struktury útrat: billboardy a tištěné plakáty: 30 %
inzerce v online médiích: 30 %
inzerce v tištěných médiích: 20 %
reklamní služby: 15 % zdroj
Transparentní účet politického hnutí STAN jasně identifikuje osobní příslušnost nákladů pomocí specifického symbolu volebního obvodu. zdroj
Dle webové stránky transparentní kampaně kandidátky zhruba polovinu prostředků na kampaň hradí politické strany, druhou polovinu si hradí sama kandidátka z darů, které sežene. zdroj
Na webové stránce kampaně jsou uvedeny zdroje financování včetně darů. zdroj
Kandidátka má dohledatelný kalendář předvolebních akcí na oficiálním webu. zdroj
Kandidátka v dotazníku TI ČR uvádí, že volební tým v současné době tvoří Hana Žáková s volební manažerkou Lenkou Hůlkovou. Na kampani se podílí mediální agentura Relative design. zdroj
Kandidát a strana si vyjadřují podporu neformálně, ale je zřejmé, že spolupracují. Smlouva o spolupráci není zveřejněna. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)