Informace v médiích o celkovém plánu útrat jsou rozporuplné. Kandidáti KSČM na dotaz TI ČR shodně uvádějí, že celkový rozpočet je 5 674 500 Kč, kdy každý jeden kandidát utratí cca 200 000 Kč v prvním kole. Většina kandidátů KSČM zkopírovala informace podle jedné zdrojové šablony, aniž by personalizovala informace o výdajích.
Strukturu rozpočtu kandidáti shodně uvádějí:
billboardy a tištěné plakáty: 9,9 %
inzerce v online médiích: 18,9 %
inzerce v tištěných médiích: 24 %
kontaktní část kampaně: 20 %
Online
Facebook: 31 %,
Placený trolling na FB a twitteru: 0 %,
Ostatní sociální sítě: 31 %,
Inzerce v on-line médiích: 15 %,
Ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 23 %.
Strana poskytuje pouze měsíční výpisy z transparentního účtu, výdaje nelze sledovat průběžně. zdroj
Kandidát uvádí v dotazníku pro TI ČR, že kampaň plně hradí strana KSČM. Strana se na kampani podílí i nefinančně – tyto údaje budou vyčísleny ekonomickým oddělením v závěru kampaně.
Strana zveřejňuje seznamy dárců, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj
Na facebookových ani oficiálních webových stránkách kandidáta není zveřejněn kalendář předvolebních akcí.
Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu.
Kandidát je členem KSČM, tudíž jasně deklaruje svůj vztah k politické straně. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)