Milan Mňuk (KSČM)

Celkové hodnocení:
3,7

Celkové výdaje. Zveřejňuje kandidát celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani před volbami do Senátu PČR – v jak detailní podobě?

Informace v médiích o celkovém plánu útrat jsou rozporuplné. Kandidáti KSČM na dotaz TI ČR shodně uvádějí, že celkový rozpočet je 5 674 500 Kč, kdy každý jeden kandidát utratí cca 200 000 Kč v prvním kole. Většina kandidátů KSČM zkopírovala informace podle jedné zdrojové šablony, aniž by personalizovala informace o výdajích.
Strukturu rozpočtu kandidáti shodně uvádějí:
billboardy a tištěné plakáty: 9,9 %
inzerce v online médiích: 18,9 %
inzerce v tištěných médiích: 24 %
kontaktní část kampaně: 20 %

Online
Facebook: 31 %,
Placený trolling na FB a twitteru: 0 %,
Ostatní sociální sítě: 31 %,
Inzerce v on-line médiích: 15 %,
Ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 23 %.

4

Transparentní účet. Je veden přehledně a srozumitelně?

Strana poskytuje pouze měsíční výpisy z transparentního účtu, výdaje nelze sledovat průběžně. zdroj

4

Finanční management kampaně. Uvádí kandidát, jak jsou rozděleny náklady na kampaň mezi něj a stranu? Jsou zveřejněny informace o nefinančním plnění?

Kandidát uvádí v dotazníku pro TI ČR, že kampaň plně hradí strana KSČM. Strana se na kampani podílí i nefinančně – tyto údaje budou vyčísleny ekonomickým oddělením v závěru kampaně.

4

Struktura příjmů. Zveřejňuje samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích mimo zvláštní transparentní účet (např. v seznamu dárců) – včetně nefinančních plnění?

Strana zveřejňuje seznamy dárců, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj

3

Volební akce. Zveřejňuje seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Na facebookových ani oficiálních webových stránkách kandidáta není zveřejněn kalendář předvolebních akcí.

5

Volební tým. Zveřejnil kandidát složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí, ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace aj., s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Kandidát neuvádí složení svého volebního týmu.

5

Stranická podpora. Uvádí kandidát, jaký je jeho vztah vůči politické entitě, která ho podporuje?

Kandidát je členem KSČM, tudíž jasně deklaruje svůj vztah k politické straně. zdroj

1

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >