Informace v médiích o celkovém plánu útrat jsou rozporuplné. Kandidáti KSČM na dotaz TI ČR shodně uvádějí, že celkový rozpočet je 5 674 500 Kč, kdy každý jeden kandidát utratí cca 200 000 Kč v prvním kole. Většina kandidátů KSČM zkopírovala informace podle jedné zdrojové šablony, aniž by personalizovala informace o výdajích.
Strukturu rozpočtu kandidáti shodně uvádějí:
billboardy a tištěné plakáty: 9,9 %
inzerce v online médiích: 18,9 %
inzerce v tištěných médiích: 24 %
kontaktní část kampaně: 20 %
Online
Facebook: 31 %,
Placený trolling na FB a twitteru: 0 %,
Ostatní sociální sítě: 31 %,
Inzerce v on-line médiích: 15 %,
Ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 23 %.
K dispozici jsou pouze výpisy z účtu, nicméně samotný transparentní účet dostupný není. zdroj
Kandidátka nezveřejňuje informace o finančním řízení kampaně.
Strana zveřejňuje seznamy dárců, ale bez specifického účelu finančních darů. zdroj
Kandidátka o předvolebních akcích neinformuje. Na krajském webu strany (Královehradecký) v kalendáři událostí jsou akce uvedeny pouze retrospektivně. zdroj
Strana uvádí pouze odkaz na firmu Futura a.s., která je napojená na činnost KSČM.
Kandidátka je členkou KSČM, vztah k politické straně je tedy jasně deklarován. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)