KDU-ČSL – Praha

4,2

Celkové výdaje. Zveřejňuje strana/hnutí celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani ve volbách do místních zastupitelstev? Zveřejňuje detaily rozpočtu?

V médiích byla zmíněna celková suma ve výši 1 mil. Kč, avšak bez rozvahy nákladů. V dotazníku pro TI ČR subjekt zmínil, že pražská KDU-ČSL se na kampani bude podílet ve výši 2 mil. Kč, a to na těchto nákladech:
– inzerce, propagace, PR, audio-vizuální produkce, provozní náklady na kontaktní kampaň (doprava, ubytování apod.): 2 000 000,- Kč
– billboardy a tištěné plakáty: 30 %
– inzerce v online médiích: 30
– inzerce v tištěných médiích: 20 %
– kontaktní část kampaně: 20 %
ONLINEFacebook: 40 %
Ostatní sociální sítě: 10 %
Inzerce v on-line médiích: 30 %
Ostatní náklady kampaně na internetu (AdWords, placené PR články apod.): 20 % zdroj

3

Transparentní účet. Zřizuje strana/hnutí pro komunální kampaň speciální transparentní volební účet?

Strana ani místní organizace nezřizuje pro komunální volby transparentní účet. V dotazníku pro TI ČR strana zmiňuje, že používají specifický symbol pro Prahu, nicméně tento symbol lze nalézt pouze u darovacího TÚ. zdroj

5

Finanční management kampaně. Je zveřejněna informace, zda přispívá centrála strany místním sdružením na kampaň finančně? Kolik a podle jakých pravidel?

Strana poskytla v dotazníku pro TI ČR informace týkající se příspěvku strany finančního i nefinančního charakteru.
Subjekt sděluje, že krajská organizace přispěla na kampaň jednotlivým místním sdružením celkovou částkou 500 000 Kč a v rámci nefinančních příspěvků se podílela v podobě nákupu reklamních předmětů ve výši cca 90 000 Kč.

2

Struktura příjmů. Zveřejňuje strana/hnutí samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích a zdrojích příjmů?

Strana během kampaně nezveřejňuje zdroje financování.

5

Volební akce. Zveřejňuje strana/hnutí seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

Na webových stránkách místní organizace Praha v kalendáři akcí není zveřejněna jediná akce, některé akce jsou k dohledání v sekci aktuality (avšak nejedná se o předvolební akce). Na facebookové stránce jsou uvedeny pouze uplynulé akce.
zdroj

5

Volební tým. Zveřejnila strana/hnutí  složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Subjekt během kampaně nezveřejňuje informace o volebním týmu.

5

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >